tisdag 26 januari 2010

trölls


Trött både psykiskt och fysiskt =/ Har jobbat tidigt hunnit med en långpromenad och vart inne i Skövde, har handlat hundmat och lite bös, nu har jag suttit här och besvarat frågor från pliktverket och försökt att skriva ett samtalsunderlag hos arbetsförmedlingen meeeen kan inte logga in mej.. Finns de nått tråkigare än arbetsförmedlingens tjöt?? BLÄÄ!!

Idag bestämde jag mej för att ta vila från träningen.. Körde Axlar och rygg igår mycket genomgående, kändes gytt.. Känns idag vill jag lova.. Jopp och jag hann med mina 4 pass förra veckan som tänkt!! Hoppas jag hinner de minst denna veckan med!!

Nu äter jag äggmackor mmm gott =) och strax blir de till att bädda ner mej och lilla Zelma..


posshej

1 kommentar:

Maria sa...

halloj, men vilken fart du har! imponerande, hoppas lite energi smittar av sig upp till oss :-)