lördag 23 januari 2010

Dumma Hästskit =/


Gårdagen började med jobb ute på Kråk, slutade 8.30. Sedan hämtade jag Zelma och åkte iväg till Bruks och gick sörgårdsrundan.. Försökte träna lite men gav snabbt upp för de funka inte i snön. Sedan åkte jag till gymmet körde Baksida ben och mage som tänkt.. De känns idag vill jag lova och garanterat ännu mer imorgon. Va uppe på jobbet och fixa listor och åt Persikokyckling,, den va go =) Sedan en sväng till farmor och farfar och åt lite till =P


Sen va klockan 15.00 och vi gav oss iväg mot Jönköping.. Vi fick 155 poäng denna gången, skit tycker jag.


Började bra med Två tior på platsläggandet och tandvisningen.

Linförigheten 6.5 poäng, Den gick skit,, Zelma leta bajs och åt den.

Läggandet 5 poäng, Hon tänkte lägga sej innan jag sa nått lr lixom sakta in och hamna bakom.. Hon la sej iaf sen när jag sa ligg och jag är glad att de inte blev en nolla =)

Inkallningen 7,5 poäng, Hon började att komma som ett skott men sakta sen in och tveka, precis som att hon tänkte.. skulle jag komma lr? Men sedan fick hon fart igen och kubba på mej och hoppa på mitt ben.

Ställandet 9 poäng, Där va hon duktig, tog något steg.

Apporteringen 10 poäng, Klockrent.

Hoppet 6 poäng, hm?? Ja hon tveka så jag fick säga hopp en gång till sedan tror jag hon tog stöd mot hindret.


mellan momenten letade hon bajs, Jag har inte gett upp men kommer vänta till bättre tider.. Så man kan träna ordentligt ute och tävlingen är ute. Allt blir ju oxå roligare när man kan träna ordentligt inför tävlingen lixom =)


Idag har jag hunnit med att jobba en sväng, tränat armar.. skööönt!! Fika på huldas med Josse och co. Ätit mat hos farmor. Kollat ScobyDo.. snart blire Wallander-Dödsängeln. OCH Givetvis äter vi godis, de är ju Lördag =)



Götthej

Inga kommentarer: