torsdag 28 januari 2010

Freeedag!


Fredag Jipppijehooo :0)

Nu är jag hemkommen från frukost ute på Kråk (idag va Josse med) Skönt å inte va själv. Jag tycker verkligen inte om att va själv, men jag tror att jag håller på att lära mej att vara själv i vardagen lr vänja mej! Jag tror att de kan vara bra att klara sej själv lr lixom bara vara nöjd själv innan man äns börjar tänka på färhållande å sånt. Jag tror att jag har svårt för att vara själv för jag är inte van. jag har aldrig vart själv tillräckligt länge för att ha kunnat vänja mej lr lyckats trivas med det.. men de känns som jag är på god väg nu :0) Fast helt själv blir jag ju aldrig har ju alltid Zelma och Kevin Varannan vecka.. Å den lilla skitungen saknar jag nu =/

Nu ska jag ta och äta dagens andra frukost, sen ska de hinnas med promenad, gym och städning. Klockan. 14.30 börjar jag jobbet igen, men slutar halv sex iaf :0)

Sen blir de mat, vin mys i Forsvik.


Puss

Inga kommentarer: