måndag 18 januari 2010

Små, söta & konstiga Marshmallows!


Denna dagens startade med stress =/ Ganska mycke mindre kul... Snozzade bort tiden (brukar hända ibland) men när jag sedan vaknade till och kollade hur länge jag hade snozzat.. shit i fan klockan va tio i elva.. Jag skulle börjat halv elva själv ute på kråk.. Detta skulle alltså innebära att matbilen redan hade vart där..=S Jag ringde i panik till Josse, trodde hon vart där ute på frukosten.. Men icke hon satt och käka frukost hemma.. och hon sa att visst kunde hon åka ut.. men allt va konstigt.. gahh min klocka gick ju fel klockan va ju bara 9 nånting.. Tappade mobilen i golvet igår så batterit flög och givetvis måste ju min klocka ställts sej knas =/ Men hade ändå bråttom och Zelma fick klara sej utan morgonpromenaden =/ I Övrigt har dagen vart skittråkig, tappade Dermal Anchor smycket oxå dessutom.. och de va INTE ALLS lätt att sätta tillbaka, men jovisst tillslut gick de!! Och fortsätter att snora, men nu är Nässpray inköpt så hoppas att jag kan andas genom näsan inatt =P.. Beslutade för att hoppa träningen idag,, Kom ju hem sent och ville få kevin i säng i tid.. hmja men han somnade inte förrens lite över nio.. kasst att ha varannan vecka när de blir på de viset =/ Imorgon väntar en likadan skittråkig dag ensam ute på KRÄKET!! BlääÄääää.


Nu ska jag väcka den snarkande grisen ute i hallen =P och så ska vi ge oss ute en sväng innan natti !!


Sweat Dreams

Inga kommentarer: