söndag 31 januari 2010

Suveränt!!

Har haft en mysig helj, Fredas vart de Tacos, vin & Singstar med trevligt sällskap. På lördan for jag till Skara. Alltid lika mysigt att vara där.. Maria bjöd på plommonspäckad stek, smaskigt!! Andreas baka tårta.. Maria Fyllde ju år :0) Sedan blev de filmmys!! Idag tog jag mej en morgonrunda med Zelma, keiko och diva! Sedan vart de gymmet med Cicci. Maria Agera sekreterare.. Riktigt kul med proffshjälp och kul att höra att jag är stark :0).. Vi körde axlar idag och jag fick hjälp och tips med ryggträning.. Mitt nästa ryggpass kommer innefatta: Chins + Stångrodd + marklyft + smalt latsdrag,, kommer bli gytt!! 5 pass har de blivit denna veckan och ordentligt med promenader och crossen efter styrkan :0)

Nu är Kevin hemma igen <3 Känns skönt, har saknat min buse!!

Natti natti sweat Dreams!

Inga kommentarer: