torsdag 7 januari 2010

Gaaahhh


Sååå tråkigt att jag gått och blivit krasslig, har ångest så in i nu för att jag inte kan träna.. Är inne på tredje vilodagen =/Jag är sjuuukt sugen på att komma upp till gymmet!! Kollar bloggar och filmklipp och de gör ju INTE saken bättre..hmmja men de är bara se till att hålla mej lugn så jag kan bege mej upp sen!! Här kommer en bild(dålig) den ända jag kunde med att lägga ut!! ´Bilden är tagen 09-11-15.. Undra hur en likadan bild kommer se ut 10-11-15


Åsså denna helg är de My Dog i gbg !! Cicci är och ställer iaf två av sina hundar, hade vart skoj att hängt med.. Men har ingen barnvakt, så får stå över och vara hemma och mysa med Kev och Zelma ist!!

Nu är de dax att inta horisontalt läge och får se om jag kan hålla ögonen öppna så jag kan läsa iaf ett kapitel i min bok!


Natti Natti & Dröm sött

Inga kommentarer: