tisdag 5 januari 2010


Tänka sig att idag mår jag inge vidare, har sovit kasst och känner mig illamådd... Så idag blir de vila från gymmet, har träningsverk i både armar och ben så en vilodag kan nog ändå behövas! Det får bli promenad dag,, kanske inte heller så lockande i det kyliga vädret men men,, Jag har iaf vart ute på en morgonrunda med Zelma och Speja.. Kallt kallt -12, va de när vi knallade ut..!! Idag ska jag laga persikokyckling har jag tänkt.. och bara vara hemma och hoppas på att jag känner mej bättre tills jobbet imorn!


Igår va de Kevins DDay.. Utan napp hela natten, jag kände mig som världens elakaste mamma, trots att de va han själv som bestämde sig att han hade slutat med nappen (på dan sa han de) På kvällen va de upp till mej att få han att somna, han var ju gööör sugen! Efter ett par historier ur Bamseboken, gnäll och kvällsmat igen.. så somnade han tillslut,, puh stackarn de är verkligen inte lätt att vara liten alltid !! Nu återstår de att se hur de går ikväll !!
Gött hej

Inga kommentarer: