onsdag 13 januari 2010

Bara skönt på nått sätt !!


Idag har de vart en riktig softar dag. jobb från 5.30 till 8.00 sen hem åsså tog jag mej en liten powernap mäns jag vänta in tills Tessan skulle vakna.. då vart de promenad! Sedan fika hos Josse med henne och Erika.. Sedan fika igen på Huldas med Josse, Nina & Catrin. De kändes skönt som att nått jobbigt släppte på något sätt. Jag har inte träffat Nina på 9 år. jag va mycket god vän med hennes UNDERBARA dotter Madeleine som tog livet av sej.. Jag har alltid gillat Nina så himla go.. när jag umgiks med Madde så önskade jag att jag hade en mamma som Nina =), Känns skönt att fått träffa henne igen !!


I måndags va jag uppe på gymmet och körde axlar rygg mycket genomgående som jag planerat, igår körde jag baksida ben.. men kände att jag inte kunde ge 100, känner mej fortfarande inte riktigt iform.. Idag hade jag tänkt köra armar men beslutade mej för att inte göra de.. Sååå tråkigt att känna sej så här halvdan =/.. Imorgon är de inplanerat armar ist. ca kl 15.00 på gymmet med Josse !!! Nu ska jag bara ta mej ut en sväng med hundarna sedan dusch och säng.. upp tidigt 4.30 imorn igen..!!


sweeaat

Inga kommentarer: