torsdag 26 november 2009

Valpsjuk!!




Nuså är jag såå trött. usch va jag inte gillar att jobba sena skiftet! Men har iaf vart på gymmet efter jobbet =) Kändes skönt att köra armar idag!


Men iaf.. heljen va bra. På lydnaden tog vi ett andra pris.. Syyyynd! Det gick så himla bra förutom att hon la sej ist för att stå, men vi tar de nästa gång,. Förmodligen blir de Göteborg 26 December, en inomhustävling och de ska nog funka! Sis hänger med, Keaton hade tyvärr en dålig dag i lördas.. men han är ju ett mollkis så =P. Natten tillbringade vi i Ekeberg hos Cici.. Sönda morgon bar de ut i skogen och titta på mentalbeskrivningar.. För Bona mi (stavning) Så gick de bra =).. Gissa om jag är sugen på en liten puppy nu... !!!!! Åsså just de äntligen har jag köpt en EGEN spårlina nu...!!


Imorgon är de fredag... Wallande måste tittas på!! Lördag ska jag hjälpa pappa att flytta,, Farväl Hultet =( Sen på em ska vi på kalas hos Tyra my =) hmja söndag ska jag och Kev handla!! Nästa vecka blir de massa massa jobb jobb,,, Lunda, middagar och julbord...puh...


Strax sväng med hundarna sen ska jag krama kudden!!!


Natti Natti Puss

Inga kommentarer: