lördag 14 november 2009

Hur ska man veta?


När ska man veta hur man känner rätt när man hela tiden känner så olika, eller kanske är de bara jag som känner så! Jag är en förvirrad person både i tanke och sätt, vet igentligen inte vad jag håller på med! Men knas, jag vet att jag är känslig men ändå utsätter jag mej själv för vissa saker som jag vet kommer sluta i att jag blir sårad, Brukar man inte lära sej av sina misstag? kan de va så att jag inte vill insé! Jag insér de i mina tankar, men sedan så gör jag någonting helt annat än vad jag tänker att jag ska göra.


Nu har jag iallafall bestämt mej för att gå vidare, kanske göra något med mitt liv eller bara göra samma sak fast på ett annat ställe med annan omgivning,, ändra mitt tankesätt, de måste va de rätta annars vet jag inte vad! Jag har sökt endel jobb i Skara/Skövde och har en intresserad på min lägenhet.. Nu är de bara så att jag får lugna mej, allt kan ju inte ske på en gång, hur mycket jag än vill att de ska göra det!


Idag är de lördag och de känns bra att vara ledig! Kevin leker med sina grejer och jag ska laga mat.. lax & pasta får det bli idag! Imorgon kommer Maria och Linn, de ser jag verkligen fram emot. Blir till att lyfta tungt på gymmet =)


Fint, puss hej

Inga kommentarer: