onsdag 25 februari 2009

Imorgon blir de fest!

Idag är det onsdag, har gått morgonpromenader hela veckan jag och Theres. Kört träning mån & tis, är faktist nöjd igår ökade jag ganska bra med vikterna känns faktist underbart skönt att de händer något! Men idag blir det vilodag, har ju iaf vart ute och gått två timmar. Idag har vi lagat middag till oss och bjudit tessans mossa och fassa. De vart riktigt gått,, nu håller dom på och arbetar här hemma, å snart blir de kaffe och semla.. mumma! Åsen imorse messa simone t mej att några ville komma in i min lägenhet å byta fönster, hade visst missat lappen eftersom jag inte va hemma.. hehe lite retligt. Men de va bara hem och plocka undan allt så de kunde arbeta.. Så nu är de nog fina fönster hemma, ska hem å se på dom sen...!!

Imorgon blir det bogrens, jag Tess, Simone, Emilie, Gogg kör och kanske lite grabbas, (får vi hoppas) Hoppas vi får tag på sushin som vi vill ha=)....Åsså blir de t å färga håret imorn med... behövs abolut...

Nu vill jag ha semla =)

Puss hej

Inga kommentarer: