söndag 22 februari 2009

Borde jag va sur??

Nej inte igentligen de vet jag ju säkert, men ändå så gör de mej så lessen och jag blir så FÖRBANNAD på mej själv! Men jag kan ju lixom inte bara släppa det, finns sånna känslor där. Varför ska dom finnas där?? Jävla känslor varför ska jag ha dom.. Dom har strulat som fan i heljen, har vart så off så jag inte vet vad jag ska göra av mej! Stackars min söta lilla Kevin som fått stå ut med mej, men iaf tur jag har mina små goingar. Älskar dom med hela mitt hjärta!!! Livet är hårt sen dör man, men de finns ljusglimtar och dom är mina!! Men hoppas ju att de inte är så att livet alltid är hårt...

Men nu har det vart en helt nykter helj, så torsdag blir det bogrens kanske hoppas jag! Får sluta tycka synd om mej själv å ha lite skoj med mina vänner, dom finns ju dom med å de är ju tur det!!
Va hos Gurka i veckan å blev gaddad =) Äntligen händer de nått med min drake, är väl inte hundra nöjd men nöjd iaf.. Den är ju inte klar så jag hoppas att det blir fint.. Det blir ju iaf bättre än va bara draken va själv på ryggen..

I veckan bor jag hos Tessan, tur jag har henne =) En underbar vän..! Åsså blir de promenader å träning i veckan,, Men måste ju få ordning på mitt gymkort... Saknar ju gymmet.. Har ju vart jätte peppad nu men inte kunnat=)

Nu blir det natti, Gonatt å sov som en katt!

Inga kommentarer: