onsdag 4 februari 2009

Im my heaven.

Host host hör jag inifrån sovrummet, stackars Kevin är sjuk igen för ovanlighetens skull. Nu är de vattenkoppor han har. Sicket humör han får stackarn, kan ju tro att han har personlighetsklyvningar. Det är iaf jätte synd om min lilla going, ska gå in och pussa på han snart!
Annars är de som vanligt tankar hit och dit! och jag börjar fundera på vad jag är för person igentligen, så jävla feg, trodde faktist inte det om mej! Men snart måste jag ju inse..! shit asså omg igentligen!! Men iaf så är skolan igång igen, känns underbart att få starta på en ny termin! Träningen är i full gång med, fast idag är de vila. Har ingen "Kevinvakt".. Igår va jag me på boxningen, de va skoj jag blev riktigt slutkörd, men de kändes fint..!

ÅÅÅååhh livet, suck igentligen vill jag bara skrika... VILL VILL VILL bara så du vet! Hmmja lite flummigt där jag, men de va meningen,,,gaAAaahhh..

over and out

Inga kommentarer: