torsdag 4 december 2008

Glögg!

Va bara tvungen å lägga ut denna underbart fina hund!
Marias och Andreas berdou! Såå fiin!

Annars så är det torsdag idag och jag har vart i skolan pluggat matte, nu ska jag sätta mej med naturkunskapen som jag ska göra prov på imorn.... plugga plugga, de börjar dra ihop sej nu i slutet.
Fick reda på att kevin får byta dagisplats till myran, så underbart.. Slipper jag leta bil och ha ångest hur jag ska ta mej till och från dagis i ur och skur!

Å ja som sagt i dag är det torsdag, Tess är sugen på klubb, Är jag det? hmm....
Nils har vart borta över en vecka, alla möjliga tankar far igenom huvudet! Han ska ju va borta så lääänge,,! shit,! Kan fortfarande inte förstå!

Å de är ingen snö här inte, men glögg har jag införskaffat så de ska jag allt ta mej lite, mumma=)
åsså nu har jag kommit igång med morgonpromenaderna, de är skönt. Fast jag vet inte om Zelma tycker likadant, hon gillar inte kallt å blött. En känslig liten hund de där! haha springer runt som en liten räka! Träningen ska jag snart dra igång med!

Nu får de bli att plugga å smutta på glöggen!
Fint hej.

Inga kommentarer: