tisdag 9 december 2008

Räcker inte till

Har så mycket att ta hand om att jag inte räcker till.
Kevin är sjuk, har vart jätte dålig sen i torsdags stackarn..
Får va hemma med han nu.. åsså får man jue cellskräck i lägenheten!
Hoppas han kryar på sej snart, så vi kan komma ut!

Skolan är de masser att klara av.. får köra prov på prov sen nästa gång jag kommer dit!
puhh... Sände Zelma med mamma, så jag hoppas hon får sej en riktig lång promiss!

Va ute på torsdags bogrens, jag Tessan å hennes kusin! De va trevligt!
Fast däremot nästan i princip död på fredagen, så jag va nykter å va lite chaufför!
På Lördag va de Lundabalen.. Gick riktigt bra.. Men shit första vinupphällningen..
shake it.... Fast de släppte sen=).. Men de va bra stämning! Sara va guld.. FÖRRÄTTERRNA..
haha de va skoj! Sen gled jag visst med in till skövde på klubb igen.. Å de va najs de med!
Måste tillägga att jag lyckades bra med bakfyllan då med =/

Nu ska jag ta och hoppa tbx till plugget!

PÖSS

Inga kommentarer: