fredag 12 december 2008

Bara så Lost

Sweeeaaaat idag har jag fått lite gjort! Jag och Lena har vart inne i Skövde å traskat lite på Elins Esplanad, så elegant=). har köpt lite klappar.. Blev en tidig julklapp till mej oxå.. Blev kär i Glöggglas.. så dom va ja bara tvugna att ha! Så nu har jag invigit ett.. de smaka fint, nu med snön och julstämning å allt!
Nu så ligger jag och glor på tv och funderar över mitt liv! Himla dumt att göra det, blir ju bara så deppig.. Men har bestämt mej nu, för att ta tag i det och sluta grubbla. Betällde mej en ny träningsbok och träningsdagbok, så att jag ka få lite inspiration till den iaf! Ska börja springa lite lätt nästa vecka och ABSOLUT morgonpromenader!

Lätt att de blir en härlig långpromenad imorgon, shit vad jag har saknat det!
Åsså får jag se om det är någon som vill komma och glögga med mej imorgon!

Blev lite trött kanske får bli till att hoppa i säng nu å läsa lite i min bok snart,,!


Sweeeaaat dreams..

Inga kommentarer: