tisdag 29 december 2009




Ledig Ledig Ledig och de känns sjukt skumt på nått sätt, Ist för att plugga som jag borde göra har jag kört hårt på gymmet och resten av tiden förutom promenader då har jag inte gjort nånting! Men ibland måste man ju va ledig oxå lr..? Ojapp i lördas va vi i Kungsbacka jag Lena och hundarna då.. Lena och keaton fick första pris, STORT GRATTIS till dom! Zelma och jag fick ett andra pris 3,5 poäng från ett första! Känns tråkigt att vara såååå nära IGEN! Men hon nollade inte något moment, så jag är glad för de =) Nästa gång blir i Jönköping den 22 januari, kvällstid.. vilket jag tror är en fördel!




Idag har jag vart i Skövde och handlat mej en nyårsOutfit, skönt att slippa sista sekunden rota igenom garderoben.. eftersom jag inte går ut så ofta så har jag inga fest/fin/gåUtKläder! Vad som händer på nyår de vet jag inte än.. Zelma kommer kanske att bli bosatt i Brosundet där slipper hon alla smällare! stackarn!




Ikväll nöjer jag mej med en kvälls promenad alá bambi, jag har ju trots allt sjuk träningsverk i baksida lår, så gymmet får vänta tills imorgon!
Bilderna är på Chicka och Zelma, en härlig promenad med Tess.
Tack för mej hej!

Inga kommentarer: