lördag 5 juli 2008

Pain

C på bak och lindrigt fram, blev Zelmas resultat!

Jag mår ganska dåligt, tror de är magkattaren som är här å spökar. Har bara kunnat jobba onsdag denna veckan, suck, jag önskar så att det går över! Har lite annat oxå att fundera på hänger säkert ihop =/. I tors, va jag och Tess ute i Skövde, Gick segt med ölen så jag fick ta mej några shotar. En riktigt lyckad kväll blev det, först va vi på Bogrens.. shit snacka om pojkar de va där. nästan bara militärer.. Så efter ett tag drog vi till Husaren.. Där va de drag och riktigt trevlig musik och människor..! Men straffades lite dan efter, alkohol och magkattar passar ju inte så bra ihop... Igår (fre) käkade vi lite sushi och tog oss en sväng till Idas, jag va lugn och körde, planerade ju att jobba idag! Meeen de vart inte så mycket med det.. Fick åka hem efter en timma..=( Får se hur jag gör imorn.. Jag har ju ingen energi i kroppen..!

Idag är det Världsutställning, Håller tummarna för Lena och Keaton!

hej hopp

Inga kommentarer: